Regulamin Zakupów



Kontakt ze Sprzedawcą i sposób porozumiewania się:
mailowo; adres poczty elektronicznej: xenon@xenonshop.pl
listownie; adres miejscowy do doręczeń: ul. Warszawska 40Pabianice  95-200.
Zwroty prosimy kierować na adres: j/w


ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia na towar przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie internetowej www.xenonshop.pl
  2. Aby złożyć zamówienie Klient musi uprzednio zarejestrować się podając prawdziwe dane adresowe oraz numer telefonu.
  3. Prosimy o podanie poprawnego numeru telefonu.
  4. Aby złożyć zamówienie Klient musi mieć skończone 14 lat lub posiadać zgodę rodziców.
  5. Zamówienia, w których dane Klienta będą nieprawdziwe lub niekompletne, nie będą realizowane.
  6. Wysyłki są realizowane tylko na terenie Polski oraz do wybranych krajów europejskich.
  7. Jeżeli Klient nie odbierze zamówionej przesyłki pomimo wizyty kuriera, zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizowania kolejnych zamówień dla tego Klienta.
  8. Klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki - towar musi posiadać oryginalne metki oraz nie nosić śladów użytkowania.
  9. Po otrzymaniu zwrotu na nasz adres korespondencyjny: XenonShop, ul. Warszawska 40, 95-200 Pabianice - przelejemy kwotę odpowiadającą kosztowi zamówionego towaru na podany rachunek bankowy. Koszt przesyłki zwrotnej jaką poniósł Klient nie podlega zwrotowi.
  10. Wysłanie zwrotu do XenonShop odbywa się na koszt zwracającego (Klienta).
  11. Nie możemy zagwarantować, że kolory zamówionych towarów będą w 100% identyczne z tym co widać na ekranie monitora - kalibracja kolorów monitora jest niezależna od kolorystyki prezentowanej na stronach sklepu.
  12. Dane do przelewu przy zakupach w sklepie XenonShop:
    Artur Kuliberda, konto mBank o nr: 38 1140 2017 0000 4902 0403 4047

KOSZT I CZAS REALIZACJI, WYSYŁKA InPost ORAZ Poczta Polska

InPost
  1. Gwarantujemy dostarczenie towaru do wybranego przez Klienta paczkomatu w ciągu 2 dni od dnia wysłania przez nas paczki.
  2. Koszt przesyłki do wybranego przez Klienta, dowolnego Paczkomatu InPost wynosi tylko 11,20zł przy zapłacie on-line, podczas składania zamówienia lub 15zł przy płatności za pobraniem, czyli przy opłacie podczas odbioru przesyłki.
  3. Po zamówieniu przesyłki do paczkomatu InPost Klient otrzyma wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru.
  4. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany wcześniej kod odbioru. Skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
  5. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przywieziona do najbliższego oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em oraz e-mailem.
  6. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
  7. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail od XenonShop z informacją o przyjęciu zamówienia oraz z numerem zamówienia. Brak takiego e-maila oznacza, że zamówienie NIE ZOSTAŁO ZAREJESTROWANE w systemie XenonShop.
Poczta Polska
  1. Dostarczenie towaru następuje w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
  2. Nasze przesyłki są wysyłane Pocztą Polską.
  3. Koszt przesyłki w każde miejsce Polski wynosi 15,50zł przy zapłacie on-line, podczas składania zamówienia lub 19,50zł przy płatności za pobraniem czyli przy opłacie podczas odbioru przesyłki.
  4. Koszt przesyłki do krajów europejskich podany jest osobno przy zamawianiu.
  5. Paczki wysłane przez XenonShop nie są dostarczane w soboty, niedziele i święta.

REKLAMACJE

  1. W przypadku gdy opakowanie posiada oznaki uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
  2. Jeżeli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, istnieje możliwość jego zwrotu w ciągu 10 dni od otrzymania produktu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być czysty i wyposażony w komplet metek, rachunki oraz folię w jakiej był zapokowany.
  3. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient.
  4. Po otrzymaniu zwrotu XenonShop zwraca kwotę odpowiadającą cenie zwróconego produktu (po odliczeniu kosztów wysłania towaru do Klienta) na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.
  5. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na wolne od wad. Jeśli model nie występuje już w ofercie sklepu - XenonShop zwraca kwotę odpowiadającą cenie zakupu (po odliczeniu kosztów wysłania towaru do Klienta) na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.
  6. Koszty przesłania wadliwego produktu do XenonShop ponosi Klient.
  7. W ramach zadośćuczynienia Klient otrzymuje darmową wysyłkę przy następnym zamówieniu w XenonShop. Warunkiem jest odesłanie do XenonShop wadliwego produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  8. W przypadku, gdy zakupiony  poprzednio, a następnie zwrócony towar nie występuje już w ofercie sklepu - XenonShop zwraca kwotę odpowiadającą cenie zakupu wraz z kosztem przesyłki na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.
  9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, koszty przesyłki zawsze pokrywa Klient.
  10. Do przesyłanego do XenonShop towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Powinni go otrzymać Państwo razem z zamówieniem. Można go również pobrać tutaj, a następnie wydrukować.
  11. Formularz zwrotu on-line. Proszę pamiętać o podaniu nr konta bankowego.

DANE OSOBOWE

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.